З саморобних нотатників

1. Для VirtualBox ,  щоб працювалось швидше –

а) зупинив сервіси С RM Router, а також 5  Hyper-V сервісів.  Вони всі стартують автоматом, тому при кожному рестарті їх треба зупиняти самому.

б) Для СРМ потрібно – запустити самому “SQL Server (CRM)”,  у нього ознака – “Manual”.

1.1 Для VirtualBox ніби то  існує можливість підключення Virtual Domain

2. Власна Help Desk, яка базується на  CRM:

а) Використання Dialogs – HP, при створенні Case/Call/Incident, як бути при цьому для mandatory полів та послідовність заведення даних.

б) Ідея про дочірні записи до Cases  – наприклад, для прорахунку часу, витраченого на 1 Case, типи та можливість використання Workflow.

в) Правила формування Title для Case – можливість використання JScript чи чогось іншого.

3. TFS – для реєстрації bugs та Change requests, налаштування нотифікації для різних людей при створенні/зміні записів.

Нотифікація людини, на яку Incident записаний.

4. SDK, interesting article – “JavaScript Programming Best Practices” (MSDN article )

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: